Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie w sklepie ze zdrową żywnością

Producenci - (kliknij w logo producenta)

Aleppo Soap Co.ANOSKELI S.A.APOTHEKEARGITALATTILIO NOCETI  DI EMILIO NOCETIBALM BALMBIO ORGANIC FOODSBIO PLANETBIO4FRESCHBIOFOODBIOselect GREECEBIOVIEBOTZAKISCOSLYSDARY NATURYDR GAJA DR MICHAELSEco cosmeticsEDENEDL ETAMINE DU LYSEKO BARĆ FITNEGUANGXI SHUYA HEALTH CARE PRODUCIKAROVJOIKKLARKlemens Koper Gospodarstwo RolneKONJACLILLY'S ECO CLEAN Ltd.LOGONAMADARAManuka Health New Zealand LimiteMATERNATURAMUKENANO-KOLOID SP. Z O.O.NZ Health Naturally Ltd. New ZePETER JENTSCHURAPOLSKA RÓŻAPRANAROMSANBIOSSONETTSO`BIO ETICSYMBIOTade Pays du LevantYOGI TEAZielony Nurt
» Regulamin Sklepu

Regulamin Sklepu

 REGULAMIN SKLEPU

 
 § 1. Postanowienia ogólne
 
1. Sklep Internetowy bioekonatura.pl działający pod adresem http://www.bioekonatura.pl, stanowi teleinformatyczną platformę sprzedażową prowadzoną przez firmę BioEkoNatura Elżbieta Czołacz z siedzibą we Wrocławiu (54-129), przy  ul. Drzewieckiego 24/7a; nr NIP 895-129-66-94, Regon: 020797804 zwaną w niniejszym regulaminie bioekonatura.pl.

Firma jest zarejestrowana w CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ i posiada stosowne zezwolenie Ministra Gospodarki 000995620/2014.
Sklep jest wpisany do rejestru Państwowej Inspekcji Sanitarnej.  Sklep jest zgłoszony do GIODO.
Znaki towarowe producentów i ich loga zostały użyte jedynie w celach informacyjnych i stanowią własność producentów.
 
Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:

1.Sklep Internetowy – sklep działający pod adresem http://www.bioekonatura.pl, w którym jego użytkownicy mogą za pośrednictwem Internetu dokonywać zakupów produktów oferowanych przez bioekonatura.pl.
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje rejestracji lub zarejestrowała się w Sklepie Internetowym;
3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, który na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje rejestracji lub zarejestrowała się w Sklepie Internetowym;
4. Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
5. Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim bioekonatura.pl skompletuje zamówienie i przekaże do wysłania za pośrednictwem poczty lub kuriera, na adres wskazany przez Klienta;
6.  Newsletter – gazetka (elektroniczna) wydawana periodycznie przez bioekonatura.pl, w której zamieszczane są m.in. informacje na temat oferty Sklepu Internetowego oraz o promocjach;
7. Baza Sklepu Internetowego – baza zawierająca dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz towarów, które są oferowane w Sklepie Internetowym. W bazie przechowywane są również dane na temat Klientów korzystających ze Sklepu Internetowego służące do realizacji składanych przez nich zamówień.
8. Koszyk – element Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient precyzuje szczegóły zamówienia takie jak: ilość produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, sposób płatności, itp.;
9. Strona produktowa – strona w Sklepie Internetowym, na której przedstawione są informacje na temat produktu;
10. Uruchomienie linku– naciśnięcie i zwolnienie lewego przycisku myszy po przeniesieniu kursora myszy na określony obiekt na stronie internetowej lub w treści wiadomości email.
 
§ 2. Rejestracja i logowanie
 
1. Zakup produktów w Sklepie Internetowym nie wymaga założenia konta w sklepie.
W celu dokonania zakupów produktów wymagane jest podanie:
- adresu e-mail
- imienia i nazwiska
- danych adresowych do wysyłki.

2.Nowy Klient może może założyć konto w Sklepie Internetowym.

Założenie konta daje klientom następujące przywileje:
- dostęp do historii złożonych zamówień,
- możliwość podglądu etapów realizacji zamówienia,
- rabaty dla stałych klientów od 1% do nawet 10%. Szczegóły pod adresem: 
http://bioekonatura.pl/przywileje-pm-25.html.

W celu założenia konta w Sklepie Internetowym, należy kliknąć w prawym górnym rogu sklepu na "Załóż konto" lub dodać produkty do koszyka, wybrać sposób zapłaty, a następnie w rubryce "Nowy Klient" należy podać adres e-mail i zaznaczyć opcję "chcę założyć konto w sklepie".
W dalszej części należy podać:
- imię i nazwisko,
- dane adresowe do wysyłki,
- nr telefonu,
- ustanowić hasło,
- zaznaczyć oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji Regulaminu Sklepu.
Kolejnym krokiem jest potwierdzenie zamówienia, w którym klient określa czy chce otrzymać paragon czy też fakturę oraz może wpisać swoje uwagi do zamówienia. W kolejnym ostatnim kroku "Zamawiam i płacę" klient składa zamówienie z obowiązkiem zapłaty.
3.Warunkiem założenia konta w Sklepie Internetowym jest zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego regulaminu, a także wyrażenie zgody na przetwarzanie przez bioekonatura.pl danych osobowych niezbędnych dla realizacji zamówień składanych w Sklepie Internetowym.
4.Po założeniu konta w Sklepie Internetowym, Klient może zalogować się do Sklepu Internetowego przy pomocy podanych w trakcie rejestracji adresu email, jako loginu oraz hasła.
5.Po zalogowaniu Klient w zakładce „Moje dane” może, wypełniając formularz, uzupełnić swoje dane podając adres, adres do wysyłki  i numer telefonu.
6.Podanie danych adresowych jest konieczne dla realizacji zamówień składanych przez Klienta w Sklepie internetowym.
 
§ 3. Składanie zamówień
 
1.     Klient może składać zamówienia przez 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej http://www.bioekonatura.pl
2.     W zamówieniu (w Koszyku), Klient wskazuje:
a)     zamawiany towar i jego ilość wyrażoną w sztukach
b)     adres, na jaki ma być dostarczony towar;
c)     sposób dostawy;
d)     sposób płatności.
3.     W przypadku wyboru płatności za pobraniem (gotówką do rąk kuriera) wartość składanego zamówienia nie może być wyższa niż 500 zł.
4.     Procedura składania zamówienia kończy się w momencie uruchomienia przez Klienta linku ukrytego pod polem „Składam zamówienie i płacę”. Dokonanie tej czynności oznacza złożenie zamówienia i zawarcie z bioekonatura.pl umowy kupna-sprzedaży produktów objętych zamówieniem.
5.     Na adres email wskazany podczas rejestracji w bioekonatura.pl wysyła wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji.
6.     Klient dokonując wyboru sposobu płatności ma możliwość wyboru płatności przy odbiorze zamówionych produktów, chyba, że regulamin danej promocji przewiduje inaczej.
7. Klient może zamówić produkty, które są wystawione w sklepie jako "produkty dostępne na zamówienie". W takim przypadku zamówienie musi wynosić co najmniej 250 zł brutto i jednocześnie zamawiane produkty muszą pochodzić od jednego dystrybutora. W celu złożenia zamówienia należy wysłać e-mail na adres sklepu: sklep@bioekonatura.pl i wskazać: nazwę produktu, nazwę producenta, gramaturę lub pojemność produktu, ilość produktu oraz cenę, która jest określona w sklepie oraz swoje dane imię, nazwisko, adres do wysyłki, nr telefonu. Sklep potwierdzi czy możliwa jest realizacja złożonego zamówienia. Jeśli zamówienie będzie możliwe do realizacji sklep poda dane do opłacenia złożonego zamówienia. W tym przypadku zamówień nie obowiązuje forma płatności za pobraniem.

 
§ 4. Połączenia zamówień
 
1.     W przypadku chęci połączenia kilku zamówień prosimy, aby Klient dokonał wpłaty jednym przelewem bankowym, w którym należy uwzględnić kwotę wszystkich zamawianych produktów wraz z jednym kosztem transportowym. W tytule przelewu prosimy o wpisanie poszczególnych numerów zamówień jakie powinny zostać zrealizowane łącznie.
2.     W przypadku łączenia zamówień warunkiem jest aby możliwe było wysłanie jej w jednej paczce o wadze nie przekraczającej 30kg.
3.     Jednocześnie pragniemy wskazać, iż łączenie zamówień możliwe jest w przypadku wyboru opcji płatności: przedpłata – przelew na konto bankowe.
 
 § 5. Ceny towarów
1.     Sklep Internetowy zamieszcza informacje na temat swojej oferty na stronie http://www.bioekonatura.pl  i oferuje towary znajdujące się w bazie Sklepu Internetowego za pośrednictwem Internetu.
2.     Ceny na stronie Sklepu Internetowego zamieszczone przy oferowanym produkcie na Stronie produktowej:
a)     są cenami brutto i podawane są w złotych polskich;
b)     nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki;
3. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia obejmująca również koszty przesyłki, przedstawiana jest na stronie http://www.bioekonatura.pl, po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności (patrz §5).
4.     Bioekonatura.pl zastrzega sobie prawo do dokonania na bieżąco zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży i będą one realizowane na zasadach dotychczasowych.
5.     Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
 
§ 6. Formy płatności i dostawy
 
1.     Zapłaty za zamówione produkty można dokonać:
a)  gotówką w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub innego podmiotu dostarczającego przesyłki, tzw. "za pobraniem"; o ile wartość takiego zamówienia nie przekracza 500 zł oraz przy odbiorze osobistym we Wrocławiu, 
b)     zwykłym przelewem na rachunek bankowy,
c)      kartą płatniczą poprzez system płatności dotpay.
2.   W przypadku gdy rachunek bankowy sprzedawcy nie został uznany kwotą należności w ciągu 3 dni od dnia zatwierdzenia zamówienia umowa zawarta między Klientem a Sprzedawcą ulega rozwiązaniu.
3.     Podmiot zwolniony z podatku VAT na podstawie art. 113 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług. Podmiot nie wystawia faktur Vat. Klient może pobrać paragon bądź rachunek w formacie pdf przy składaniu zamówienia.
4.     Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem:
a)     Poczty Polskiej S.A.,
b)     InPost Paczkomaty,
c)      odbiór osobisty we Wrocławiu.
5.     Aktualny cennik i terminy dostaw dostępny jest w Sklepie Internetowym pod adresem
 http://www.bioekonatura.pl.
6.     Dostawa zamówionych towarów odbywa się na terytorium:

- Rzeczypospolitej Polskiej,
- Niemiec,
- Austrii,
- Hiszpanii,
- Danii,
- Włoch,
- Grecji,
- Szwajcarii,
- Szwecji,
- Luksemburgu,
- Francji,
- Norwegii,
- Belgii,
- Holandii,
- Finlandii,
- Wielkiej Brytanii,
- Czech,
- Słowacji,
- Stanów Zjednoczonych.

7. Warunki dostawy poza granice RP:
- maksymalna waga paczki do 20 kg,
- paczki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. jako paczki ekonomiczne
- cena wysyłki paczki ekonomicznej jest uzależniona od wagi produktów w koszyku,
- Poczta Polska S.A. nie podaje szacunkowego terminu dostarczenia paczki
   ekonomicznej do adresata poza granice RP,
- przy wysyłce towarów poza granice RP obowiązują różne ograniczenia w poszczególnych krajach:
/images/PRZEPISY/informacje_o_deklaracjach_celnych_i_innych_ograniczeniach_01012014 (1).pdf 
 
 

§ 7. Realizacja zamówień
 
1.     Przez zrealizowanie zamówienia należy rozumieć dostarczenie zamówionych produktów do Klienta.
2.     Zamówienia będą realizowane niezwłocznie po ich złożeniu.
3.     Zamówienie zostanie zrealizowane najpóźniej w terminie 7 dni po złożeniu przez konsumenta zamówienia.
4.  Jeżeli bioekonatura.pl nie może zrealizować zamówienia z powodu niedostępności zamówionego produktu, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 5 dni od dnia złożenia przez Klienta zamówienia, zawiadomi o tym Klienta i jeżeli otrzymała zapłatę zwróci całą otrzymaną od Klienta sumę pieniężną.
 
§ 8. Wymiana towaru
 
1.     Zakupione towary nie podlegają wymianie.
 
§ 9.Warunki reklamacji (zgłoszenie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową)

 
1.  Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres sklep@bioekonatura.pl.
2. Klienci, którzy zarejestrowali się w sklepie i posiadają w sklepie dostęp do konto mogą zgłosić reklamację do złożonego zamówienia po zalogowaniu się do swojego konta.
3.  Składając reklamację należy dostarczyć do bioekonatura.pl reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu na adres: BioEkoNatura Elżbieta Czołacz 54-129 Wrocław, ul. Drzewieckiego 24/7a, z dopiskiem: "REKLAMACJA - SKLEP INTERNETOWY".
4.   Bioekonatura.pl rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternaście) dni od dnia złożenia reklamacji.
5.  W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta bioekonatura.pl wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru w ciągu 5 dni od uznania reklamacji na wskazany rachunek bankowy.
6.     Koszt przesłania do bioekonatura.pl reklamowanego towaru pokrywa Klient.
7.     Koszt przesłania towaru po uznanej reklamacji pokrywa bioekonatura.pl.
8. Na podstawie Rozporządzenia UE nr 524/2013 „Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/“.

 
§ 10. Prawo do odstąpienia od umowy/Zwrot produktów
 
1.     Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póz. zm.) Kupujący, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) towaru kupionego w Sklepie internetowym.
2.     Aby odstąpić od umowy zawartej z bioekonatura.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@bioekonatura.pl
W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwracany towar powinien być nienaruszony, bez śladów użycia. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na adres: 
BioEkoNatura Elżbieta Czołacz z siedzibą we Wrocławiu (54-129), przy  ul. Drzewieckiego 24/7a.
3. Kupujący przy odstąpieniu od umowy zwraca towar na własny koszt.
4. bioekonatura.pl nie pokrywa kosztu zwrotu towaru. 
5. bioekonatura.pl zwraca kupującemu koszt zakupionego towaru w terminie do 7 dni od dnia otrzymania towaru. 
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer zamówienia……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .



Imię i nazwisko………………………………………………
Login w sklepie………………………………………………
Adres …..…………………….……..…………………………………
Data……………………………………………………………………….
…….…………………………………………………………………….......
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

§ 11. Newsletter Sklepu Internetowego
 
1.     Klient ma możliwość zaprenumerowania Newslettera Sklepu Internetowego.
2.     Newsletter jest wysyłany wyłącznie do osób, które wyraziły chęć jego otrzymywania.
3.     Klient dokonując prenumeraty Newslettera musi wyrazić zgodę na dostarczanie do niego przez bioekonatura.pl korespondencji drogą elektroniczną, a także musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w niezbędnym w tym celu zakresie.
4.     Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera, w tym celu należy uruchomić link znajdujący się w mailu z newsletterem lub skontaktować się z bioekonatura.pl.
 
§ 12. Dane osobowe
 
1.     W trakcie rejestracji w Sklepie Internetowym bioekonatura.pl Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją zamówień dokonywanych w Sklepie Internetowym.
2.     Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
3.     Zgodne z ww. ustawą, Klienci mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

 
§ 13. Postanowienia końcowe
 
1.     Administrator zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usług poprzez zablokowanie Konta Użytkownika, którego umyślne działania będą szkodliwe dla Witryny, Administratora bądź innych Użytkowników, oraz który łamie którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu.
Ponowienie świadczenia usług poprzez odblokowanie konta Użytkownika jest uzależnione od decyzji Administratora.
Zaprzestanie świadczenia usług nie ma wpływu na wykonanie umów, które zawarli Sprzedawca oraz Klient, którego konto Użytkownika zostało zablokowane.
2.     W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
3.     W przypadku zmiany Regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu będą realizowane na podstawie zasad obowiązujących przed wprowadzeniem zamian.
4.     Niniejszy Regulamin obowiązuje od 25.12.2014 r. z p. zm.
5.     Niniejszy regulamin dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego pod adresem http://www.bioekonatura.pl.

Przejdź do strony głównej

Szukaj produktu

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Systemy płatności

  • Dotpay

Kontakt

  • BioEkoNatura Elżbieta Czołacz
    ul. Drzewieckiego 24/7a
    54-129 Wrocław

    Rachunek bankowy ING BANK ŚLĄSKI S.A. nr:

    73 1050 1575 1000 0022 3500 5986

    CENTRALNA EWIDENCJA I INFORMACJA O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

    Zezwolenie Ministra Gospodarki nr 000995620/2014

    REGON: 020797804
    NIP: 895-129-66-94
  • E-mail:sklep@bioekonatura.pl
  • Telefon881-922-895
  • Godziny działania sklepuObsługa sklepu codziennie 10.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00. Zamówienia można składać 24h/dobę. Pytania można kierować na adres e-mail: sklep@bioekonatura.pl. Odbiór osobisty towaru możliwy jest pod adresem: 1/ ul. Drzewieckiego 24/a 54-129 Wrocław (dzielnica: Fabryczna, os. Kosmonautów) dojazd komunikacją miejską 3,10, 20, 33, 122, 128, 129, 119, 319) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu pod nr tel. 881-922-895. Preferowane godziny odbioru 17-20. 2/ Ul. Łaska 13 b Wrocław (Muchobór Wielki). Dojazd autobusem nr 107,119,319. Odbiór możliwy jest w godz. od 11.00 do 14.00 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu. Tel. 881-922-895. Przy płatności przy odbiorze towaru prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty.

Chmura tagów

Nowości w sklepie

12345

Opinia o produkcie

Naprawdę super hit! Stosuję do mycia całego ciała, a przede wszystkim do twarzy. Nie wysusza skóry, nie ściąga, pozostawia delikatny film na skórze. Polecam…
Ocena produktu 5/5

Bestsellery

Aktualności

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl